وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با فولاد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری گفت: باید این وضعیت را تغییر دهیم و می‌دانیم هواداران از ما توقع دارند، اما ما هم از آنها توقع داریم که اگر قهرمانی می‌خواهند به ورزشگاه بیایند. فرقی نمی‌کند چه کسی برای استقلال قهرمانی بیاورد و تمام تیم تلاش می‌کند که استقلال به هدفش برسد.

وی افزود: اینکه مظلومی برود و یک نفر دیگر بیاید مهم نیست و هواداران باید استقلال را تشویق کنند و ما هم نیاز به حمایت آنها داریم. دنبال بهانه‌جویی نیستم و همیشه گفته‌ام باخت مال من و برد مال دیگران. مورینیو حرف خوبی زد و گفت در بردها پدرهای زیادی وجود دارد ولی در باخت‌ها سرمربی تنها است. ما هم از این وضعیت ناراحت هستیم. در ۲ بازی قبل حداقل حق ما مساوی بود نه باخت ولی چیزی که نباید پنهان بماند شرایط استقلال است. ما ۳ بازیکن خارجی آورده‌ایم که مجبور بودیم از آنها استفاده کنیم. آنها آماده نبودند و بعد از بازی با فجر آنها را به دست بدنساز تیم سپردم تا آماده شوند.

مظلومی خاطرنشان کرد: ‌اگر مشکلی بوده به خاطر مصدومیت بازیکنان بوده و من اصل قضیه را ناهماهنگی تیم می‌دانم. تاکتیک ما با مجیدی و کرار جا افتاده بود و کسی نمی‌توانست با ما مقابله کند اما زمانی که تیم‌های حریف در ترکیه اردو داشتند ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم درحالی که بازسازی تیم در نیم فصل یکی از مهمترین مسائل تاکتیکی است.

وی افزود: سال گذشته در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم چون به اردو رفته بودیم و بازسازی خوبی داشتیم اما حالا باید در کوران بازی‌ها تیم را بسازیم. شاهین بوشهر و مس کرمان چنین شرایطی دارند و در مقطعی دچار مشکل شدند. در حال تلاش هستیم و ممکن است در بین بازی‌ها دچار مشکل شویم و چند بازی نتیجه نگیریم اما دیگر حق نداریم امتیاز از دست دهیم و باید نتیجه بگیریم. حالا زمانی نیست که به دنبال زیبا بازی کردن باشیم هرچند بعضی‌ها این مورد را هم دوست دارند. سه هفته بازی سنگین در پیش داریم و هدفمان این است که از این ۳ بازی سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا به بازیکنان تذکر داده‌اید که در صورت کم‌کاری اخراج می‌شوند، گفت: شما اعلام می‌کنید تیم ما کهکشانی است اما هنگامی که یک بازیکن نمی‌تواند به اندازه یک جوان خودش را در زمین نشان دهد حق مربی است که اولتیماتوم بدهد و یا اگر روندش را اینگونه ادامه بدهد نیازی به وجود او نباشد. من با چند بازیکن که در این دو بازی در حد و اندازه خود نبودند، صحبت کردم، البته اولتیماتوم ندادم اما مثل یک پدر به آنها گفتم که باید توقعات را برآورده کنند.

مظلومی در خصوص اینکه داستان حضور زرینچه در تمرینات استقلال چیست، اظهار داشت: داستان را نمی‌دانم. اگر می‌دانستیم که داستان چیست جالب می‌شد. زرینچه عضو هیئت مدیره است و باید در جریان کارهای ما قرار بگیرد و با توجه به اینکه او مشاور مدیرعامل است، باید گزارش بدهد. زرینچه پیشکسوت استقلال است و از تجربیاتش استفاده می‌کنیم ولی من دنبال این نیستم که چه کسی جای من بیاید و با قدرت کارم را ادامه می‌دهم و به قولی که برای قهرمانی داده بودم وفادار هستم.

وی درباره اینکه آیا شرایط این روزهای این تیم بحرانی است یا خیر، گفت: چنین مسئله‌ای را قبول ندارم. این مسائل همیشه دور و بر تیم‌های بزرگ است و زمانی که یک مربی نتیجه نمی‌گیرد به دنبال جانشین برای او می‌گردد. روزی که به استقلال آمدم فکر این را کرده بودم که یک روز بروم اما به دنبال این هستم که با قدرت استقلال را ترک کنم.

مظلومی ادامه داد: متاسفانه همیشه پشت باخت یک سری‌ها قائم می‌شوند. ادبیاتی که در مورد شرایط این روزهای تیم من استفاده می‌شود کار را بدتر می‌کند و اعتقاد ندارم که در بحران هستیم. چون در صدر جدول حضور داریم و در جام حذفی به فینال رسیده‌ایم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: باید تلاش کنیم در این شرایط تیم را آماده کنیم. هواداران در این بین نقش مهمی دارد. من نمی‌خواهم هوادار بیاید و به من بگوید سوبله چوبله، من می‌خواهم آنها تیم را تشویق کنند و صبور باشند چون نتیجه صبوری را همیشه گرفته‌اند.

وی در خصوص دیدار مقابل فولاد گفت: آنها تیم خوبی هستند که مربی لایقی دارند و هدفشان مشخص است. ما آنالیز خوبی نسبت به آنها داشتیم و محکوم به پیروزی هستیم و می‌خواهیم از لحاظ روحی و روانی با شرایط مناسب به مصاف تراکتورسازی و لنگ برویم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که نقش مجیدی در تیم شما پر رنگ بود و اگر جباری دچار مصدومیت شود، آن وقت چه می‌کنید، گفت: در خیلی از بازی‌ها جباری را نداشتیم و برنده شدیم ولی با مصدومیت تیموریان خیلی ضربه خوردیم. هماهنگی که در خط هافبک ما ایجاد شده بود، کمرنگ شد. در نیم فصل دوم ۷ بازیکن تاثیرگذار ما نتوانستند کمک کنند. حیدری، تیموریان و میداوودی مصدوم بودند و کرار و مجیدی رفتند. اگر یک نفر دچار مشکل می‌شد می‌توانستیم خلا‌ء او را پر کنیم اما اگر بزرگترین تیم دنیا هم چند بازیکنش را نداشته باشد دچار مشکل می‌شود.

وی در خصوص سرعت تیمی استقلال گفت: همین امروز تمرینات ما بر مبنای این موضوع بود ولی در یکی دو بازی قبل روی اتفاقات شکست خوردیم درست مثل دیدار با مس که استقلال بی‌محابا حمله کرد و روی یک اتفاق گل خوردیم. بازیکنان من به مساوی راضی نیستند و تفکرات آنها توسط سکوها هدایت می‌شود چون تماشاگر برد می‌خواهد و آنقدر فشار می‌آورد که بازیکن وظایف خود را فراموش می‌کند درست مثل بازی با فجر که این اتفاق افتاد من از هواداران صبوری می‌خواهم و ما نیز طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که امتیاز از دست ندهیم.

مظلومی اضافه کرد: شما فکر می‌کنید چرا رقیب دیرینه ما دچار مشکل شد درحالی که آنها تیم خوبی داشتند. به این خاطر آنها به مشکل خوردند که تماشاگران فشار روحی زیادی وارد کردند و هواداران ما باید اجازه ندهند این مشکلات به تیم ما سرایت کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1720
بازدید کل : 185981
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا